Allereerst bedankt dat je de tijd wilt nemen – of al hebt genomen – om een bericht achter te laten in mijn gastenboek. Het doet mij heel goed om alle prettige ervaringen te lezen.
Om mijn online zichtbaarheid via Google te verbeteren zou ik het leuk vinden als je ditzelfde bericht zou willen plaatsen bij mijn bedrijfsprofiel van Google in de vorm van een review. Je moet hiervoor inloggen via een eigen Google account. Via onderstaande link kom je bij mijn bedrijfsprofiel.
Wat hebben wij genoten van onze kraamweek met Marja. Eigenlijk begon dat gevoel al veel eerder, want vanaf het begin van mijn zwangerschap was Marja al ontzettend betrokken. Dat voelde heel fijn en vertrouwd!
Vanaf het eerste moment in huis zorgde ze voor rust, gezelligheid en vertrouwen. Marja is ontzettend lief, rustig en relaxed, en haar kennis en ervaring gaven ons veel houvast. Ze heeft mij heel fijn geholpen met de borstvoeding en gaf zoveel handige tips waar ik echt veel aan heb gehad en nog steeds iets mee kan.
Naast de fijne zorg voor mij en onze dochter Mikky, hielp Marja ook mee in het huishouden. Dat gaf veel rust. We waren ook ontzettend blij om te zien hoe lief ze was voor Mikky, die aan het einde van de week alweer op haar geboortegewicht zat. Ook Sem, ons bijna 3-jarige zoontje, werd er helemaal bij betrokken.
We kijken met een heel warm gevoel terug op deze week. Het was ontspannen, gezellig en precies wat we nodig hadden als gezin. We gaan je missen Marja😘 Bedankt voor alles!
Lieve Marja,
Wat zijn we dankbaar dat u bij ons was in deze bijzondere eerste week. Uw rust, zorgzaamheid en betrokkenheid hebben ons enorm geholpen om een fijne start te maken samen. U bracht niet alleen kennis en goede tips, maar ook warmte en gezelligheid in huis.
Dankzij u kijken we met een heel goed gevoel terug op de kraamweek. We zullen uw hulp en aanwezigheid zeker niet vergeten.
Groetjes, Jeny en Saint
Wij hebben een enorme fijne kraamweek met Marja gehad. Op 11 april is onze zoon Teun geboren. Wij hadden op advies van onze verloskundige Marja al gebeld tijdens de bevalling en Marja was heel snel bij ons. Ze heeft ons in alle rust vanaf het begin super goed geholpen en begeleid. Elke ochtend bespraken we hoe de nacht was geweest en wat we de dag zelf konden verwachten. Tijdens dit praatje gaf ze ons stukjes informatie zodat we dit goed konden verwerken en toepassen. Aan het einde van de dag deden we hetzelfde om de dag goed af te sluiten.
Ook heeft ze ons goed begeleid met de borstvoeding. Deze kwam eerst wat langzaam op gang, maar door de goede begeleiding was dit op dag 3 al helemaal goed.
Als we terugkijken naar deze week hebben wij die als heel fijn, warm en bijzonder ervaren. Ze heeft heel veel voor ons betekend en wij hebben heel veel geleerd. Wij raden Marja zeker aan en ze is zeker weer welkom bij ons!
Liefs,
Roy, Mariska en Teun.
Wij kijken met een ontzettend warm gevoel terug op onze kraamweek met Marja. In korte tijd hebben we enorm veel van haar geleerd. Ze gaf ons het vertrouwen dat we na de kraamweek ook zelf goed voor onze kleine kunnen zorgen, en dat gevoel was heel waardevol.
Wat we bijzonder fijn vonden, is dat Marja steeds goed bij ons als ouders incheckte: hoe het met ons ging en wat we nodig hadden. Ze speelde daar ook op in. Als we bijvoorbeeld wat meer rust nodig hadden, nam zij extra zorg voor de kleine op zich zodat wij konden bijkomen.
Daarnaast nam ze de tijd om onze persoonlijke situatie en eventuele struggles goed te begrijpen. Ze luisterde aandachtig en paste haar begeleiding daarop aan, wat maakte dat we ons echt gesteund voelden.
Ook was het heel prettig dat Marja, naast alle zorg voor onze baby, ook hielp in het huishouden. Dat gaf ons veel rust in een toch al intense week.
Marja is een lieve en gezellige vrouw met duidelijk hart voor haar vak. Het persoonlijke contact voelde warm en betrokken. We vonden het bovendien erg fijn dat we de hele week dezelfde kraamverzorgster hadden.
Dankzij Marja hebben we alle handvatten gekregen om zelf met vertrouwen voor onze kleine te zorgen. We zijn haar daar ontzettend dankbaar voor.
Kevin, Britt en Zoë
uit Hendrik-Ido-Ambacht schreef op maart 9, 2026
Marja is bij uitstek de beste kraamhulp voor ons geweest die we maar hadden kunnen wensen. Alles wat Marja doet doet ze met veel zorg en aandacht en daarbij vond ze het vooral belangrijk dat onze wensen werden nageleefd. Zowel voor de zorg van onze baby als voor onszelf konden we het niet beter treffen, we kregen goede uitleg en Marja vulde qua hulp overal aan waar nodig. Marja is vooral een hele lieve, rustige en zorgzame vrouw die van duidelijke communicatie houdt en daarnaast konden we ook ontzettend met haar lachen. Ze is ontzettend fijn om in huis te hebben, wij hebben Marja de eerste dagen na de kraamhulp dan ook zeker gemist. Wij kijken terug op een ontzettend fijne kraamweek, nogmaals bedankt voor alles Marja!
Wesley, Sharon, Sam en Mats
uit Zwijndrecht schreef op februari 14, 2026
Wat een geweldige ervaring met Marja! Vanaf het eerste contact voelde het meteen goed. De communicatie is heel fijn verlopen: eerst een prettig telefoongesprek en daarna twee bezoeken aan huis waarin we uitgebreid onze wensen en verwachtingen van beide kanten hebben besproken. Dat gaf veel vertrouwen en rust.
Tijdens de kraamweek nam Marja elke ochtend ruim de tijd om samen de dag te starten, met oprechte aandacht en vragen over hoe het fysiek én emotioneel ging. Zowel oog voor de vrouw als voor de man in huis. Gedurende de dag checkte ze regelmatig in en aan het einde van de dag was er altijd een fijne, rustige afsluiting. Hierdoor voelde iedereen zich gehoord en kwamen alle belangrijke wensen echt op tafel.
Onze zoon Mats is op 7 februari geboren en Marja stond direct klaar om ons te helpen. Haar aanwezigheid voelde al snel als een vanzelfsprekend onderdeel van ons ‘thuis’. Lief, direct en enorm meedenkend. Aandacht voor zowel de vrouw, de baby, de man en zelfs onze hond Sam.
En ook niet onbelangrijk: het was erg gezellig. Er is veel gelachen, naast de serieuze en waardevolle gesprekken over de kraamtijd en alles daaromheen. We kijken met een heel warm gevoel terug en zijn ontzettend dankbaar voor alles wat Marja voor ons heeft betekend.
Familie van der Helm
uit Ridderkerk schreef op december 30, 2025
Lieve Marja, Bedankt voor al je hulp en zorgen in deze, iets wat chaotische week. Onze zoon wilde je graag helpen en met je kleien, wat voor ons ook fijn was. Heel erg bedankt voor alles Liefs van familie van der Helm
Stefan, Nadine, Mats en Odin
uit Barendrecht schreef op december 3, 2025
Marja heeft ontzettend goed geholpen.
Ze had veel tips voor ons en gaf rust in alle onrust.
Ze gaf ondersteuning aan papa en mama bij alle nieuwe maar ook huishoudelijke taken maar was ook erg lief voor onze zoon Mats en onze hond Odin.
Mocht het ons nog eens gegund zijn is Marja weer welkom bij ons! 💙
Familie Becks
uit Barendrecht schreef op november 29, 2025
Een hele liefdevolle kraamweek afgesloten met Marja. Ze neemt echt de tijd voor vader, moeder en baby. Daarnaast merk je dat Marja veel ervaring heeft, waardoor ze vaak een makkelijke oplossing bied voor dingen waar je als (nieuwe) ouders tegen aan loopt.
Wij hebben de week - en Marja’s zorgzaamheid - als zeer prettig ervaren en zouden haar zeker terugvragen. Lieve Marja, ontzettend bedankt voor alles!
Liefs, de familie Becks
Sylvana
uit Oud-Beijerland schreef op oktober 26, 2025
Marja heeft onze kraamperiode van ons eerste kind enorm relaxt laten verlopen.
Marja was de rust zelf wat voor mij en mijn vriend enorm prettig was. Ze heeft ons veel geleerd en heeft enorm veel gedaan in de huishoudelijke taken.
Ook erg fijn dat er laagdrempelig contact mogelijk is.
Onze kraamtijd met Marja was er een om altijd te onthouden. Met de geboorte van ons eerste kindje kwam er heel veel op ons af in een cruciale periode. Marja heeft ons er volledig doorheen geloodst. Niet alleen hielp Marja ons om goed te zorgen voor ons kindje, maar ze hielp mij ook laagdrempelig om om te gaan met mijn fysiek herstel en alle onzekerheden en hormonendip. Ik voelde me met alles gehoord. Een kraamtijd waarin je iemand in je huis uitnodigd is altijd een beetje spannend, maar Marja maakte dit voor ons een gemakkelijk en ontspannen proces waar zij zelf ook veel waarde aan hecht. Ik raad haar iedereen aan als kraamverzorger.
Niels, Maureen en Fedde
uit Barendrecht schreef op september 7, 2025
Onze kraamweek begon helaas wat anders dan verwacht, maar mede dankzij Marja kijken we er toch met een heel goed gevoel op terug. We zijn tot in de puntjes verzorgd. Marja geeft veel bruikbare tips, heeft oog voor onze wensen en had precies door wat wij nodig hadden op ieder moment. Na één dag voelde het al zo vertrouwd tussen ons dat het leek alsof we elkaar al jaren kenden. Wij zouden Marja zeker aanbevelen en mochten wij ooit een tweede kindje verwachten, dan bellen we Marja zeker weer!
Priscilla, Raymond en Ché
uit Rhoon schreef op augustus 13, 2025
Marja heeft ons erg goed begeleid in de kraamweek na de geboorte van onze zoon Ché. Ze heeft ons met haar professionele maar bovenal menselijke houding kennis laten maken met het ouderschap. Ze legt alles rustig en zorgvuldig uit en zorgt dat alles voor moeder en kind tot in de puntjes is geregeld en vergeet daarbij ook de steun voor vader niet. Kortom, ze is er voor het hele gezin. Binnen zeer korte tijd hebben we een vertrouwensband opgebouwd en ik zou de kraamweek daarom aan niemand anders willen uitbesteden. Mochten we in de toekomst nog een kindje krijgen hopen we dat Marja ons weer kan ondersteunen. Enorm bedankt voor alles!
Lieve Marja, dankbaar zijn we jou voor de fijne kraamweek, een week waarin we heel veel van je hebben mogen leren. Jij hebt ons het vertrouwen gegeven dat wat we doen goed is. Je fijne, professionele en lieve persoonlijkheid gaf ons rust.
Wij raden Marja aan iedereen aan!
Wij hebben echt een top week gehad met Marja als Kraamzorg. Marja is een ontzettend lieve vrouw waaraan je alles kan vragen, ze heeft echt goede zorg geleverd. Ook is Marja heel lief voor je andere kindjes en doet ze veel in het huishouden.
Marja is heel behulpzaam, ook in de avond uren konden we haar appen met vragen. Dat stelde ons erg gerust.
Kortom wij konden geen betere Kraamzorg wensen!
Ayu, Dave en Maevy
uit Strijen schreef op juni 8, 2025
Na een lange nacht en dag was ons eerste kleintje geboren. We waren ongeveer om 18:30 thuis en Marja is nog 2,5 uur gekomen om ons de eerste nacht door te helpen. Dit was heel erg fijn aangezien dit ons eerste kindje is en je als ouder dan alles ineens moet gaan leren. Gedurende de kraamweek heeft Marja bij ons uitmuntend werk geleverd en voelde het alsof ze even omderdeel was van onze familie. Mochten we ooit een tweede kindje krijgen, dan weten wij waar we moeten zijn. Hartstikke bedankt voor deze geweldige tijd Marja.
Claire, Casper en Charlotte
uit Barendrecht schreef op mei 12, 2025
Marja heeft ons tijdens de kraamweek na de geboorte van ons eerste kindje fantastisch begeleid. We zijn ontzettend dankbaar dat we deze bijzondere periode met haar hebben mogen beleven. Dankzij haar hebben we waardevolle tips en handvatten gekregen om met vertrouwen voor onze dochter te zorgen. We hadden ons geen betere kraamverzorgster kunnen wensen en voelden direct een fijne klik met Marja. Mocht er in de toekomst een broertje of zusje komen, dan hopen we van harte dat Marja ons opnieuw komt ondersteunen.
Liefs van ons!
Esra Joost Ayla en Jazz
uit Rotterdam schreef op april 19, 2025
Lieve Marja,
Bedankt voor de fijne tijd. Je bent super zorgzaam en communiceert heel fijn. De dag start je met een kleine evaluatie waar ik behoefte aan heb of graag zou willen van jou. Je geeft mij het gevoel dat ik echt dingen uit handen kan geven waardoor ik echt aan mijn herstel kan denken. Bedankt daarvoor. Je bent ook een fijn luistert oor en geeft de tips en tricks daar waar nodig is. Super fijne energie om in huis te hebben in de tijd waar je eigenlijk alleen maar familie in huis wilt hebben.
Heel erg bedankt voor je hulp en kennis. Jazz doet het super goed en ik ben ook al een goeie richting in het positief herstel.
Ik wens je fijne dagen en hoop je gauw nog eens te zien.
Veel liefs van ons allemaal
Roel, Gladys & Miller
uit Poortugaal schreef op februari 12, 2025
Lieve Marja,
Wat heb je ons toch enorm geholpen deze eerste week met onze Miller.
Met een vader zonder enige ervaring (nog nooit een newborn vastgehouden) en een moeder die aan het aansterken was na de bevalling, was jij de rots in onze branding.
Naast alle hulp tijdens die eerste dagen konden wij ook rekenen op een gezond tussendoortje en een opgeruimd huis. Waarvoor dank!
Wanneer wij uitgerust genoeg waren begon onze school weer.
Je leerde ons Miller te wassen, zijn flesjes te maken en van belang zijn luier te verschonen. Het klinkt allemaal zo simpel maar ga het maar eens doen… Jouw geduld, kalmte en vertrouwen in ons, gaf ons moed in deze emotionele rollercoaster.
En na een week heb je ons het vertrouwen gegeven dat wij dit alles nu alleen kunnen doen. En zie daar, hij groeit, poept en gilt nog steeds. Maar wij weten ermee om te gaan en Miller weer tot een gezellig dotje te krijgen.
Dankjewel voor je geweldige hulp, begrip en gelach. We hadden van te voren niet kunnen bedenken hoeveel impact jij zou hebben op ons nieuwe gezin. We zullen dit voor altijd koesteren en hopen je uiteraard nog eens voor een kopje koffie te mogen ontvangen.
Liefs Roel, Gladys & Miller
Nick , Lindsay en James
uit Maasdam schreef op januari 21, 2025
Lieve Marja,
Vanaf het moment van kennismaking hadden we een heel goed gevoel bij jou en wisten we vrijwel direct dat we jou graag als kraamverzorgster wilden na de geboorte van onze zoon!
Dit gevoel was dan ook geheel terecht, want wat was onze kraamtijd fijn, grotendeels door jou Marja! Je hebt ons enorm veel geleerd , gesteund en begeleid bij alles! Niks was je te veel en van alles wat er speelde had je verstand en dacht je over mee!
De rust die jij hebt, heeft ons zoveel gebracht en geholpen!
Ik zal je ook aan iedereen aanbevelen!
Bedankt voor het mooie kraam dossier , dit is heel waardevol voor ons!
Zo belangrijk dat je er was en nogmaals bedankt!
Ik ben werkzaam in een groot gedeelte van Zuid-Holland (Rotterdam, Nissewaard, Albasserwaard, Drechtsteden)
Neem gerust contact op als je ergens anders woonachtig bent en zorg van mij zou willen ontvangen.
Contact
Natuurlijk kan je mij altijd bellen om eerst eens kennis te maken. Of laat een berichtje achter via de website of mail, dan neem ik zo snel als mogelijk contact met je op.